onsdag 9 januari 2013

urk

idag har jag haft en riktig skitdag tbh. Vaknade med sprängande huvudvärk och ont i varenda led i hela kroppen. Blev bättre framåt dagen man känner mig fortfarande "vissen" liksom. Lyckades dessutom spräcka ett ikeaglas. Micrade lite kaffe, skulle sen hälla i mjölk och det ba poff. sprack. åh. jobbigt. Nu har jag massor grejer att skriva på min önskelista. typ. Pokal vinglas. ett pokal stort glas. bestick. MEN INTE SOFFA för den kommer nog imorrn eller fredag woopwoop!!!!!

Men idag då. Legat som en urvriden trasa i soffan och kollat på nån dokumentär, "myten om träning", tydligen är det BÄTTRE för kroppen att cykla så fort man kan 3*20 sek tre dagar i veckan. och öka vardagsmotionen. Öka vardagsmotionen har jag alltid sagt att man ska göra. Men det där med hellre 3 min aktiv träning i veckan än stillasittande och en timmes gym? coolt. Där ser man. Försökt jobba på mina psykologitentor med. slutade med att jag sanerade mitt youtubekonto från massa arbetsprover och videocastings till rollbesättare. lol. Lägger upp nåt annat pinsamt istället. om nån timme tror jag det kommer upp, stay tuned!!!! Det var det som skulle kommit ut igår men som jag inte orkade då, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar