söndag 6 januari 2013

Spänniskillar

Okej grabbar. Vi ska prata seriösa grejer nu ikväll. Lika lite som jag vill se en 15-årig tjej topless på instagram, lika lite vibrerar min livmoder av lust när jag ser profilbilder föreställandes spinkiga pojkar som spänner sig topless i en spegel. Ni är ju mer än en spinkig överkropp liksom. Ni har ju en spinkig underkropp med. Nej skoja. Men lika lite som jag gillar tjejobjekt gilllar jag killobjekt. Det är liksom inte snyggt eller sexigt eller knappt ens smakligt att blotta sig på internet. Bara sluta. (OM NI INTE ÄR 25 OCH HUNKIGA DÅ FÅR NI GÄRNA KOMMA TILL MAMMA MED ERA MUSKULÖSA BRINGOR VETTNI)

Men usch vad äckligt jag skriver. Jag skulle inte passa som gubbslem, det är ett som är säkert. Vad ska jag göra med instagramlikes från barn som försöker vara vuxna genom att översexualisera sitt yttre? Ge dem numret till bup via kik? Sitta och titta på? Kan inte. Det vrider sig i magen på mig. Blök. Om man skulle sluta bry sig lite kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar