lördag 19 januari 2013

Jag hade så mycket bra idéer

Shit. Jag behöver verkligen få utlopp för mina knäppheter. oftast får jag ju det genom att bete mig knäppt med vänner eller smsa med STORA BOKSTÄVER men nu går inte det. så jag kidnappade mormors dator och våldtog allas walls med caps lock. jag är en tuff brud. Grejen är att jag inte riktigt bryr mig om folk tycker jag är knäpp. under ett år i min ungdom (ja sant) så var jag troll på ett internetforum. jag var så badasstroll att jag blev störd irl. Så nu går jag runt och trollar irl. helt knäppt. Mest kul när folk börjar skratta lite nervöst i närheten av mig men alltså nån gång måste jag ju sluta? Funderar på att gå en utbildning för att kanalisera allt kul jag har inom mig och vända det till nåt bra. gå en standuputbildning efter gymnasiet kanske? Det finns så himla mycket inom mig som ba måste UUUUUUUUT och jag sjunger ju inte tillräckligt bra (och främst skriver jag inte tillräckligt bra) för att ställa mig på scen och sjunga egenskrivna sånger där jag får ut så jag uttrycker mig i ord, både ljud och skrift. Arapapapapapapapappia. Vissa tycker det är jobbigt och vissa tycker på nåt knäppt vänster att det är sjukt charmigt och ba faller för mig? ÖH. Tänk er mig med en snubbe som har lika mycket flamsighet inuti som jag? Vi skulle ju lära oss att move like spiderman rätt snabbt asså. ARAPAPAPAPAPAPAPAPIA.

Jag kanske skulle börja måla? Får ju panik på att ha vita väggar, känns som om jag ligger i en vit torktumlare ungefär så kanske skulle utnyttja lite av plugghålen och sätta upp egenmålade tavlor? Färg, psykedeliska mönster och ba wööööööööö awesomeness på hela. Bra ide ju?

Jag tror att den här knäppheten bara är en ålderskris. Om tio dagar är jag 20. Inte tonåring längre. knäppt.GALET om jag får säga det själv. Uj vad tiden går. Dags för volvo villa vovvve och VILDING. ah och en snubbe också då. JAG HAR BÖRJAT SÄGA SNUBBE. shit lugna dig kvinna. Hej bloggläsare. jag antar att hälften av er är psykologistudenter som desperat försöker hitta en diagnos på mig. men JAG HAR INGEN, jag är ba knäpp ändå. puss.

1 kommentar:

  1. DET ÄR BRA ATT VARA KNÄPP! LIVET BLIR SÅ MYCKET BÄTTRE. OCH JAG ÄLSKAR DIG ÄVEN FAST DU ÄR KNÄPP.

    SvaraRadera