tisdag 1 januari 2013

Go get that kitty cat

Fick ju "kasta ut" katten igår, hon hatar människor så kändes inte rätt att ha henne hemma, men iaf. Hon sov hos mamma inatt. Tydligen tog hon smällarna bra ^^ men haga som jag grät när jag lämnade bort henne, ETT dygn till min MAMMA. TÄNK DÅ HUR DET BLIR MED PONNYN?

Men om jag ska ordbajsa lite mer på vägen till mamma då då är det glitter överallt. Hela min jacka, min lägenhet är TÄCKT av paljetter och alla jag varit i närheten av under kvällen. Sry guys. Men ni vet den där låten med katy perry? "look at me im sparkling" är en textrad. That is me. Jättejag. Hela ansiktet. Är en vampyr. Alltså märker ni hur svårt jag har att hålla tråden? Haha vad har hänt, 2013, året jag vaknade med dyslexi och oförmåga att bilda meningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar