tisdag 15 januari 2013

Nej

Inte bestämt mig hur jag ska göra idag. Skrev ju förra inlägget 100% nyvaken. Har löjligt ont i kroppen och huvudet. Buhu. Min katt är go iaf. Hon har börjat bli så himla fäst vid mig, hon är inte aggressiv alls längre utan när jag är hemma är hon max en meter ifrån mig. Låter mig klappa hela henne hur länge som helst. Förut har hon ju bitit och rivits om man kom i närheten av tassarna eller magen. Tar det här som ett kvitto på att hon trivs. Hon har inte varit såhär harmonisk sedan hon var ett-två år. Sträckte just ut handen för att klappa på henne, hon la sig på sidan och lät mig klappa magen, bara sådär? :D

Nu ska jag bara lära mina kompisar att inte ta kontakt med henne whatsoever förrän hon kommer fram och stryker sig mot dem typ. Hon har ju lite problem med nya människor och gömmer sig gärnatills hon fått lite koll på hur farliga de är. Det tar längre tid om folk börjar sträcka sig efter henne så hon inte får känna in dem i lugn och ro. Hon älskar btw nya soffan (som jag sovit i, sjukt skön) eftersom hon kan sova vid mig utan att jag försöker ta upp hela utrymmet. Vi delar 50/50 ungefär :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar