lördag 12 januari 2013

lördag morgon, okristligt tidigt

fantastiskt hur knäpp dygnsrytm jag har jämfört med vänner. klockan 6.20 vaknade jag, relativt pigg ändå, efter inte alls många timmars sömn, höll mig relativt vaken till sjutiden, packade och gick hem. första bussen hem????? utan problem??? mitt västervikspendlande sätter spår.

sitter nu och äter en frukost, idag är det helg och dagen efter fest så idag får jag äta precis precis vad jag vill. så jag äter jättesalt och jordgubbsjuice till frukost. svingott. Stackars katten fick ju sova själv inatt, så nu när hon fått mat är hon gullig och kryper upp i mitt knä. Älskade katt, vad jag tycker om dig. vet inte riktigt om jag kan ligga och jäsa i soffan ett tag eller om jag ska ut till hästen typ NU. men det visar sig. God fredag på er!
slänger in en bild från igårkväll. outfitbilder är min grej. verkligen. måste jobba lite på den där minen alltså. fler på instagram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar