fredag 11 januari 2013

Några minuter för mig själv

Har så hysteriskt hänsynslöst ont i magen. Hunger sa min moster och gav mig ett knäckebröd. Två timmar senare har jag ännu inte fått i mig det. Får svinont varje tugga. Så nu står jag inlåst, andas och försöker känna vad som är fel. Andas. Stressa ner. Så gott det går. Vill ha en säng, en varm katt och massa täcken. Bara sju timmar kvar tills dess... och jag känner att min kropp håller på att bygga upp en panikattack, som senaste dagarna, och känner inte för att låta det bryta ut nu. Så andas. Distrahera mig själv, slappna av. Lättare sagt än gjort när det är så himla kallt?! Andas.

Visste ni förresten att min katt var GULLIGAST inatt? La mig i soffan för att invigningssova den, så la hon sig precis brevid mitt huvud och låg kvar där hela natten. Åh. Gullan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar