tisdag 1 januari 2013

Det känns som om jag sitter fast

Känns som om jag gör samma saker hela tiden. Kämpar med skolsn, träffar samma människor hela tiden och allt är bara slentrian. Vill ut och träffa nya människor. Inte för att jag inte gillar dem jag redan känner, utan mer för att ja. Nytt och fräscht liksom. Ni fattar?

Jag har inga nyårslöften, men jag har nyårsmål. Ta hand om mig själv. Ta studenten. Typ så. Dags att söka utbildning nu också. Är skitläskigt med alla prov och grejer man måste göra för det jag vill gå. Slutar säkert med att jag går nån chillig folkhögskola där man får vara dålig och bara flummar omkring. Eller att jag bor i england. Eh. Iaf. Nytt år, nya möjligheter. Gick in i det här året omgiven av fina vänner som alltid finns där, has my back osv. Hoppas vi håller ihop och har kul hela det här året också. Oavsett vad som händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar