tisdag 15 januari 2013

Svordomar

Jag hade väldigt svårt stt sova inatt. Repeterade presentationen så den SITTER till jag kände mig trött (hade ju råkat somna direkt efterbskilan några timmar) och nu vaknade jag fem över fem skitbra. Vaknade helt sned i kroppen så la mig på rygg och sträckte på mig för att räta ut kroppen, seriöst i typ 10 sek, sen kollar jag på klockan igen som är kvart över sex???? Inte en suck i sahara att jag hinner med tåget som går om 3 minuter. Fan. Hoppas det går att redovisa på torsdag också.

Något mer jag stör mig på är att jag mailade min mentor, och de två lärare som blev berörda av min tandläkartid för att fråga vad jag ska göra för att ta ikapp den lektionen och ingen svarar? Ågu. Hur eller som. Bittertjej.se tar och pluggar sönder nu fram till kvart i tio då nästa tåg går. Jag skulle behöva en bil. 3,5 timme mellan tågen på morgonen är I R R I T E R A N D E.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar