måndag 7 januari 2013

jag sitter så fast

usch. Allt känns bara samma gammla hamsterhjul typ. Om ni förstår? Jag är sjuk igen också, kul. Helt dränerad på energi, typ ett tomt skal. Och idag börjar jag på ny medicin med, kommer säkert må tusen gånger värre de två kommande veckorna, och det är ju bra... sista två veckorna på vissa kurser? Kommer få - och ig i massssssa. Och det hjälper inte riktigt.

jag har så himla mkt jag vill göra. nu börjar jag känna att jag närmar mig. BLoggen växer för varje dag fastän jag uppdaterar skitkasst. varför? Vet inte om ni gillar, ogillar eller bara stalkar, läser för att skratta eller för att ni inspireras. Läser för att ni hatar eller tror ni gillar mig. Allt känns bara så jävla lame och jag vill att livet ska vara som kärlek på en film. Just nu ser jag en film där dom gör slut och så vill jag ju inte ha det riktigt. så jag vill nog inte leva som kärlek i en film. Jag vill ba. göra nåt. Vad vet jag inte. eller det gör jag ju men det ligger långt fram i tiden. Just nu är det bara hålla andan, springa fort, tänka på annat. det blir bättre sen. fast det blir det ju inte. alla säger att livet bara blir VÄRRE efter de slutat gymnasiet. och jag ser fram emot det? yay.

jag låter nog rätt kvällsdepp. det är jag inte. jag är bara så sjukt mätt på allt som varit, ganska nyligen fått veta massa grejer om "vänner" jag haft och fan. Jag är mätt på det som varit. Jag är mätt på att bli behandlad som dörrmatta, och sen bli nån sorts bad guy när jag säger ifrån. 2012 har jag tagit beslut som varit mer eller mindre bra, umgåtts med fel människor, umgåtts med rätt människor, blivit utslängd från mitt hem. Sagt fuck you och dra åt helvete åt personer som inte gjort något utom att slösa min tid. blivit sårad så otroligt djupt, åkt in och ut från sjukhus, tagit andra personers fighter för att de bett mig. blivit sviken av folk jag aldrig gjort annat än stöttat. Jag har varit TONÅRING med allt vad det innebär men nu är jag fan färdig. Argare än nånsin kanske ni tror, men jag är bara trött. Varför ska jag sitta och le och lyssna på någons bullshit när det inte hjälper varken mig dig eller nån annan? då är det ju lika bra att ba ne, hörrö, kul vi haft ihop MEN jag kommer inte sopa efter dig mer. Första gången gör man ett misstag, andra gången det händer är det ett val. JAG HAR VALT. jag kommer fråga folk vad fan de glor på, knäa äckel på krogen som tafsar och fan ta betalt för grejer jag gör för folk istället för att bli utnyttjad. JAG kan förlåta folk för deras fel första gången, men jag har hittills gett så himla många människor så himla många chanser. Nej, känner jag bara. Det är bra nu. Jag ses gärna som en egoistisk bitch bara jag slipper ta all jävla skit. passar det inte säger jag tack och hej och du är fri att leta efter nästa tjej. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar