tisdag 29 januari 2013

Min vanliga tur säger fuck you, Emily Broman

Jag vaknade i tid imorse, hann duscha och äta frukost. Går iväg mot tåget i rätt ok tid, ni vet sådär så man kan gå lugnt och stå och vänta nån minut på perrongen och BAM. Jag halkar omkull i en nerförsbacke. Rakt bakåt ramlar jag, tappar luften, har ont i rumpan och när jag sätter mig upp märker jag att jag slagit i huvudet också. Sitter kvar en stund och försöker hämta mig, helt enkelt för att jag mår för illa för att resa mig. Och nu undrar jag, HUR LYCKAS JAG? Fick en fråga igår om jag var tursam av mig, svarade att jag var genomsnitt men nu vet jag att jag ligger under genomsnittet.

Nu sitter jag iaf hemma i soffan och tycker synd om mig själv, världen snurrar på och jag HOPPAS att jag bara är omtumlad och inte fick en hjärnskakning. Min födelsedag kunde börjat bättre, om man säger så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar