tisdag 8 januari 2013

Det roliga är ju att man som tjej blir "otrevlig" om man inte känner sig bekväm med att dela intima detaljer med främlingar

Ta kik. En snubbe på 30+ kontaktade mig och smörade som FAN. Samt var osunt intresserad av huruvida jag var into äldre män och hur gammal "den äldsta du varit med" var. Sa till honom att min mamma är under 40 och är killar närmare mamma än mig i ålder är det tack o hej. Han var närmare mamma än mig inålder och ville ÄNDÅ veta intima detaljer om mig. När jag på ett relativt trevligt sätt sa att jag inte kommer delge någon främling såna detaljer blev jag plötsligt otrevlig? Snuskgubbe. Ring en riktig hora istället för att jaga småtjejer på internet. Jävla groomermän. Bara sluta. Är säker på att han hoppades att jag var 5 år yngre och det är ju bara äckligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar