torsdag 24 januari 2013

Fem frågor

Klädstorlek
Har jätteolika men 36-38 eller 27-29/34. Ligger på medium eller strax under beroende på märke.

Favoritmat
Är svindålig på mat men tacos är ju gott

Katt eller hund
Är kattperson men skulle kunna tänka mig en mindre hund om jag hade ekonomi för det + om min katt fixade det psykiskt

Hur har du råd att bo själv?
Diskuterar inte min ekonomi med folk som inte har något med det att göra, men jag har koll, thankyouverymuch

Hur känns det att lämna bort hästen?
Shit. Inte riktigt fattat det helt än, men alltså, klart det är jobbigt. Tröstar mig med att det är det bästa för oss båda i dagsläget och jag är hittills jättenöjd med hans nya familj. Tror de kommer ha mycket kul ihop och de verkar väldigt duktiga och ödmjuka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar