fredag 4 januari 2013

Blä

Är "mellan mediciner" nu. Första funkade lite halvkasst för mig, så byter och de får inte överlappa varandra och jag måste vara "fri" 4 dagar. Egentligen måste jag distrahera mig 24/7 nu så jag inte hinner bli sjuk igen men vad gör man när folk är sjuka och upptagna liksom...? Uhu. Har världens sämsta kväll, inte ens romcom hjälper. Försöker tänka på hur otroligt fin och lättriden min ponny varit senaste två dagarna, men då blir jag ba ledsnare för att han flyttar inom en vecka liksom... Usch. Senaste veckan har dessutom typ 5 familjer till hört av sig... "åh ni låter väldigt trevliga och bra, synd att ni inte hörde av er för 3 v sedan för nu är det i princip spikat att han åker iväg på foder några månader, lycka till i framtiden?!" jag. Pallar. Inte. Ge mig mat man kan tröstäta utan att bli mätt, fet och dålig i magen samt en ledig bra vän som jag kan ha som kudde medan den pillar mig i håret. Tack på förhand. Nu ska jag återvända till jordgubbsjuice, läsk och chips. Bon appetite. Köttbullen som rullar fram genom samhället imorrn i panik kan vara jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar