tisdag 15 januari 2013

Man har ju inte tandställning i tre år för att ha problem efter

Var inne en snabbis hos tandläkaren idag trots att jag inte mår bra, han limmade ihop mina framtänder som är mitt största problem i munnen nu. De åker isär hela tiden och det gör ont att använda retentionaskenan och som han sa " du tog av dig skenan för fem minuter sen, jag tittade på tänderna och de spg fina ut och nu har du en väl synlig glugg" så japp. Tänderna klämdes ihop och limmades och om en vecka ska jag in och kolla, slipa till och göra en ny avgjutning. Det är mycket fix men det känns iaf som att de inte åker "utåt" nu när de sitter fast. Har nästan lika mkt metall i munnen nu som när jag hadebtandställning men på insidan av tänderna, haha. Vet inte vad det är med bussarna idag, 5-10 min sena? Aja. När jag kommer fram ska jag gå och handla och få skjuts hem från affären med mamma, vilken tur jag har va?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar