onsdag 11 januari 2012

trötthet är en känsla

är så trött men måste duscha innan jag sover för idag har jag varit duktig och bytt sängkläder, gått i skolan, varit på möte, ridit och joggat. Tror jag börjar få lite vätskebrist eller nåt också. Är nånstans i ett lite hm-what-to-do pga gav bort min gamla hudkräm till mamma för att jag inte ville ha den när jag köpt en ny bättre men nu inser jag att en hudkräm som är lite färgad kanske inte är jättefräscht att gnugga in i sängkläderna. Dagens dilemma, verkligen. Kanske kör hippiemetoden med fem droppar olivolja eller nåt. För nu känner jag mig ganska hippie. Nej det gör jag inte men jag är för trött för att leta nogrannare efter ansiktskrämer. Är skitförbannad också för att min kamera inte funkar längre. Dö. Bara dö. Tror jag hade 40 dagars garanti men dom 40 dagarna har ju gått nu. Nä orkar inte mer. Nu ska jag duscha, dricka och sova. Gonatt

2 kommentarer:

  1. Tror faktiskt att man har ett års garanti enligt lag på ALLA grejer man köper typ elektronikprylar,sedan kan det ju vara olika svårt att få grejerna fixade beroende på vart man köpt dom...

    SvaraRadera
  2. Jag har fått igång kameran nu, tror den bara är kinkig och inte funkar om batterierna är för kalla eller så.

    SvaraRadera