torsdag 5 januari 2012

törnrosa

jag har börjat sova så jävla mycket på sistone?! gick och la mig halv ett, vaknade vid tolv? Tror till och med jag blev väckt av telefonen vid tolv... hm? liksom, elva timmar? Come on, jag har ju grejer att göra... förutom sova... nu ska jag sortera lite tvättkläder, mitt rum är k-a-o-s just nu... sen kanske starta en tvättmaskin och sen rulla iväg mot min lilla ponny, som ska få jobba idag... blod svett och tårar!

kanske bloggar lite mer åsikter ikväll... fastnade lite på disneys förlegade genusperspektiv... ni vet det där med att tjejer är offer och killar ska komma och rädda situationen. seriously, de flesta vaknar när de är utvilade, tror ni inte törnrosa skulle vaknat själv även om inte prince charming kommit till hennes undsättning? :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar