tisdag 17 januari 2012

hahhaha just det

glömde bort att det finns folk som har som specialintresse att missförstå mig! så nei jag säger inte att jag är asfräsch, bäst i stan och sjukt jävla snygg. säger bara att jag chockades lite av hur wt allt i åtvidaberg är, nu när jag varit på annat håll, sett sofistikerade människor dagarna i ända osv. Lite som att se unga mödrar på tv, förutom att det inte är så mkt barn o så här. Tack o lov.

utöver det då? Ska nog leva lite till i min bubbla, funderar p om jag orkar bleka tänderna eller ej ikväll (lutar åt nix pix) och annars sova. Klockan ringer innan sex imorgon och så dags är jag inte van vid att gå upp!


oj nu blev jag lite djup. Tänk vad många människor man går miste om ifall man är kräsen med vilka man umgås med. För asså alla människor är ju snälla mot rätt personer tänker jag. Ingen människa kan ju ha genuint dålig personlighet, bara för sakens skull? Utan alla har ju nån som tycker om dem, sen kanske inte alla vet det men ändå. sen vet jag ju många (jag inräknad) som avsiktligt låter bli att prata med vissa eller struntar i att ta kallpratet till nästa nivå bara för att det är "fel sort" människa. Konstigt ändå, men det har väl nåt med värderingar att göra. Får sova på saken och se om det kommer nåt smart till imorgon. Gonatt på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar