onsdag 11 januari 2012

har hamnat i nåt stört blondinbellasyndrom

har energi till allt, inte bara skola, stallet, allt extra och träning utan jag vill göra MER?! Stört. Just nu är jag ganska hög på livet, sitter med flera flikar uppe och innan min födelsedag kommer jag registrera något... nån som har nån aning om vad? :)

haha hjälp kom på nu att jag inte sökt ledighet än, tror det är den 18 januari jag ska till linköping och fixa en grej.. kanske dags att göra det? Måste kolla upp exakt tid och bestämma vart jag ska sova innan, tyvärr går ju tågen mellan västervik och linköping kanske inte sådär kalasbra som man skulle vilja... Just det, har hört att vissa av er vill se dagens outfit.. vet inte varför, för att skratta kanske? jag klär mig sjukt tråkigt, finns ju många tjejer som klär sig ballare än jag, Hilda till exempel? Klicka dit och kolla får ni se fina dagens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar