fredag 6 januari 2012

new yorker

Har dreglat på kläder från new yorker ett tag nu och förbannat deras skeva varuhusplacering. Hur tänkte de när de inte la affärer varken i linköping eller västervik? Kalmar däremot finns de i, och gissa vem som åker till kalmar imorrn? Gla tjej. Ska tvinga mitt sällskap dit. Och förhoppningsvis hitta den där klänningen jag letar efter! :)

Nu såhär på morgonkvisten har jag legat i sängen lääänge och läst böcker till ett arbete jag ska skriva under dagen, och nu tänkte jag betala lite räkningar och sånt där som ger vuxenpoäng. Minns ni när man var liten och tänkte att, femton, då är man stor. Eller arton, då är man vuxen. Skitkonstigt nu, när jag är arton, jag känner mig inte vuxen alls. Får panikmogna till slutet av månaden, då är jag inte arton längre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar