fredag 27 januari 2012

Age is just a number, or is it?!

Liten tjej tänker lite för mycket ikväll! Satt och funderade på hur gammal och ung person jag kan tänka mig att va tillsammans med... Slogs av att de pojkvänner jag haft i regel är ganska gamla. Varför gör jag så? De kommer ju dö skitmycket tidigare än jag. Nä, bättre då att skaffa en ung. Hade värsta spanet ett tag asså, sjukt snygg och ah, sjukt ung. Två år yngre. Tyckte det var en skitbra ide att satsa på tills jag pratade med den. HAHA säger jag bara. Haha. Vi var inte som skapade för varandra.

En till grej jag tänkt på på sistone är att ingenting har ålder för mig. I skolan alltså. Tänker att alla är "typ lika gamla som jag" utom vissa som går i ettan och ser ut att vara runt tolv år gamla. De känns lite yngre. Alla andra känns ba bra. Är det normalt? Är jag normal? Nej? Ja? Tänker för mycket? nä va. Skrev århundradets sämsta matteprov idag. Kom till fråga sju typ. Sen orkade jag inte mer. Kollade på uppgifterna. Tänkte "det här kan jag". Men jag kunde inte skriva nåt. Ganska sämst. Nu ska jag återgå till att tänka för mycket och för svårt för att andra ska fatta. Ska deppa lite över att mina jävla skitvänner går ut imorrn istället för lördag också!!!! tattare. Jag blir ju bara nitton en gång i livet (visserligen sist men ändå) Hör ni det. Planera om.
Mitt ego är så stort att det inte får plats på bild. Jag är viktigast och mest intressant i världen. Eller hur. Nahe? Konstiga prioriteringar folk verkar ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar