måndag 16 januari 2012

lördagsmys

hade sovit dåligt hela helgen och kände mig inte helt pepp på att ta tåget till linköping för en utekväll där, så jag bjöd in mig själv till en kompis här i viken istället. En tjej till hängde på, så mös vi i deras soffa framför gladiatorerna. God mat, mysiga hundar, mycket skratt och bra sällskap var receptet för den kvällen.

Idag har jag sovit så sjukt mycket. Somnade nån gång mellan ett och två inatt, sov fram till elva och läste körkortsteori ett par timmar nerbäddad i sängen. Gick upp, åt frukost och lunch och gick sen och la mig igen halv tre. Vaknade vid sex, städade lite och åkte till stallet, äntligen går träningen åt rätt håll igen, kul! Nu sitter jag och försöker bli lite trött, var mindre smart att klämma i sig en halvliter glass som kvällsmat. Fet sockerkick. Imorgon är det skola igen och på onsdag är jag ledig! Skönt, men mindre skönt att jag ska vara i linköping klockan halv åtta. Gillar att sova för mycket för att det ska kännas ok att gå upp så tidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar