onsdag 18 januari 2012

Onsdag den 18 signerad emily

 7.53: på väg till tandläkarna Henefalk. Asmysiga tandläkare, brukar gå till mamma henefalk men idag var hon ledig så det var unge herr Henefalk som fick fixa mina gaddar idag.
 07.57: Före! Tanken var att lilla tanden i underkäken skulle byggas ut, och tanden näst längst fram uppe till vänster
09:43: Efter!
 10:35 Sportkläder på gina. Tummen upp, som alltid!
 Funderar lite på om jag ska köpa dom där byxorna imorrn? Satt helt ok men inte säker på om skinnbyxor är min grej asså? Om de är, kanske ett par röda oc ett par bruna hamnar i min garderob imorrn.. eller ska jag ta grå?
 13:10 Provade vidare i andra affärer. Ytterligare en liten svart som kunde extraknäcka som tröja. Gillar, fastän jag ser lite lönnfet ut på bilden haha. Pärlkrage, var riktigt fin irl faktiskt :)
Förbannar min släkt för att ingen ska gifta sig närmaste tiden. Hur underbar var inte denna liksom? Satt grymt fint irl, men fick tyvärr inte följa med hem. :/ haha blev verkligen kär i den, men ah. SÄTT IGÅNG OCH GIFT ER FÖR BÖVELEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar