tisdag 10 januari 2012

the end

Nu är lovet slut. På ett sätt är det ändå skönt att skolan drar igång igen, så man får lite rätsida på livet. Lättare att planera sina dagar när man har nåt att utgå ifrån varje dag liksom. Vad har jag gjort idag liksom? Lekte med smink mitt på dagen. Duschade. sen..? Wellwell. Var ute på promenad för nån timme sen. Tackar gudarna för att uggsen uppfanns. Och för att jag köpte dem trots att de är så fula. Så sinnessjukt skönt det är att vara varm om fötterna jämt?! Nä, nu tror jag det är dags att ställa väckarklockan och krypa ner i sängen. Imorrn har jag lite planer nämligen, utöver att komma i tid till skolan...
tror inte jag visat den här förut? Ring som landade i min brevlåda dagen innan julafton, har blivit lite favorit sedan dess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar