tisdag 10 januari 2012

sometimes inner beauty does not show on the outside

Rengöring är sånt som är bra. Köpte denna för ett tag sen, Clearasil over night wash, och var inte alls nöjd, tyckte den var för stark och torkade ut. Nu för tiden använder jag den på kvällen för att tvätta bort dagens smink och smuts och grejer. Direkt efter smörjer jag in ansikte+hals med BBcream från garnier. har faktistk fått sjukt bra hy sedan jag började med den här, gillar! Om ni köper den, va bara lite uppmärksamma på att köpa rätt nyans. Light för alla ljushyade, medium passar på sommaren eller om man är typ asiat eller lite mörkare i hyn. Jag köpte ju fel, har inte orkat göra nåt åt det än, men ska när jag orkar... lat tjej.se!
imorrn fortsätter jag med ytligheten och presenterar min necessär, nerbantade versionen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar