tisdag 31 januari 2012

fritid, vad är det nu igen?

Jag slutade skolan för 45 minuter sedan. En kurs jag anmält mig till nästa läsår med platsgaranti (!!!!!!!!!!!!!!!!!) drogs in då och går nu på vårterminen istället. Mellan fyra och halv sex på tisdagar och torsdagar. Idag var första lektionen för mig, och vad fick vi inte om TVÅ läxor?! Ett papper fullt av inlämningsuppgifter och dessutom ett häfte vi skulle plugga på och ha förhör på på torsdag. Trodde jag skulle börja grina där och då, seriöst. Låter kanske inte så mkt med två uppgifter som man har två dagar på sig för, men jag har verkligen sjukt mycket just nu. Inte nog med att jag går i skolan på tid jag annars skulle pluggat på, jag har prov på fredag, tre större inlämningsarbeten som ska vara inne den här veckan och dessutom ett matteprov jag måste göra om. Tack skolan, inte nog med att det är mycket i vanliga fall och jag ska gå ett helt år extra i skolan, jag ska dessutom gå till halv sex flera dagar i veckan.... Nu kommer det även dra igång en kurs till jag inte läst än, även den utanför skoltid. OCH jag kommer inte ha nåt sportlov i år... Skottrött? Kanske!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar