tisdag 17 januari 2012

för ett halvår sedan måste jag varit hemskt hemmablind

För ett halvår sedan tyckte jag inte att alla invånare i åtvidaberg verkade hemskt dräggiga. För ett halvår sedan fanns det fortfarande brudar som kändes lite fräschare än jag. För ett halvår sedan fanns det killar jag kunde tänka mig ha relationer med, för ett halvår sedan var jag lite ledsen över att lämna alltihop.

Nu är verkligheten lite annan. De flesta känns lite... långt ifrån modebloggarstilen, om man vill uttrycka sig så. Jag undrar var de fräscha brudarna tog vägen. De kanske flytt fältet? Och killarna, försvann de med? Eller fick de bara en fet prilla snus under läppen, mer häng på större byxor och bredare dialekt? Vad hände egentligen?

Verkligheten idag är att jag smälter inte in alls. jag känner mig som det svarta fåret fast tvärt om. Ett tag kude jag tänka mig att flytta tillbaka till åtvidaberg efter gymnasiet för attdet ändå var en lite mysig stad. Jag har ändrat mig nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar