lördag 21 januari 2012

myskväll

åkte ut lite sent till stallet och mockade och borstade lite på min häst. Pussade på honom och fredagsfikade med en kompis. Helt ok fredag alltså! Skönt att bara sitta och göra ingenting, äta gott och öppna hjärtat lite. Har planer på att göra samma sak imorrn, kanske på andra ställen än stallet men ändå. 9.00 är det jobb för mig som gäller, så det kanske är bäst att sova lite nu. Ska ställa alarm flera gånger, försov mig ju så brutalt idag - funkar inte när man har jobb man är oumbärlig på tyvärr. Kanske låter som om jag framställer mig själv som viktigare än jag är, men fan har arbetsgivaren planerat in jobb åt en prson en vss tid förutsätter ju den att man dyker upp då liksom. Gör man inte det - jobbet ryker. På så sätt är skolan lite snällare... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar