måndag 11 februari 2013

Top model och jag fattar ingenting???

Vad hände idag? Juryn framstod som otroligt oseriös och det här med att fotograferas på en rörlig tjur? Alltså.. haha. Jag ärintejätteinsatt i modellbranschen men jag tror ändå att om en verklig kund skulle vilja ha ngn fotograferad på en tjur hade den stått stilla just pga att det typ är ett sånt lotteri ifall man får till en bra bild eller ej och som de flesta vet, tid är pengar och det är väldigt uppskattat (åtminstone på de inspelningar jag varit på..??) om man inte behöver tio omtagningar av samma scen liksom. antar att de som anlitar modell och team omkring gärna har mer än en användbar bild också.

Jag ärkanskelite grinigockså föratt jagtycker att izabellvar den enda tjejen jag faktiskt trodde skulle vinna. Jag tycker hon är den som ser mest UT som en modell och är löjligt fotogenisk. Whatevs. et är ett underhållningsprogram och inte hela världen men uhuhu efter ikväll gillar jag americas next top models jury betydligt bättre än sveriges. Vi kan ju hoppas att de ba klippte så att juryn verkade som massive douches, för jag tyckte de var väldigt hårda och hånfulla och konstiga ikväll :c

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar