måndag 11 februari 2013

Äckligt

Ibland är jag lite butter över att jag inte har bättre relation till vissa personer, sen äcklar de sigsom fan och jag känner ba att shit vem med någon sorts pride vill kopplas ihop med sådana? Nä, är grymt nöjd med de vänner jag har, kvalitet framför kvantitet, så att säga. Ska btw införa typ pannkakstorsdag här. fuck nej det ska jaginte, men nån annan weekly activity. lite bbt över det hela. ORDNING och RUTIN och vi kan inte äta thai idag för idag ärdet pizzadag. skoja. Nu flummar jagloss. åt just pankakor med sylt, det var dumt, för jag reagerar som enfyraåring på socker nuför tiden. buh-bye nattsömn. tjena hyperaktivitet. Min poäng med det här inlägget: Jag gråter inte över spilld mjölk, men jag ska bära paketet med ekologisk närproducerad mjölk försiktigt så jag slipper spilla av den.

Liknelser är min grej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar