lördag 16 februari 2013

mamma brukar säga att jag är charmig iaf

Har hört att man aldrig kan få alla tre delar av livet att funka samtidigt. dvs kärlek, vänskap, jobb. Fuckade just upp en bra vänskapsrelation genom att säga hur trött jag är på hens regelbundna äcklighet. Vore kanske coolt om jag slutade ha mundiarre. det är bara charmigt till viss del. Jag borde skriva om något med mer substans. Kanske bör gratulera min fina vän OLIVIA till ordförandeposten inom ssu Åtvidaberg, förlåt att jag inte engagerarmig mer, borde. Tycker hon är cool och bra. Vill också ha naturligt jätteblont hår så man inte behöver bleka så mkt för att skaffa extremfärger.

JUST DET. vet ni vad jag ska prova nån gång snart? Ska prova färga håret med rödkål. Äre nån som vill vara min försökskanin på det här med naturhårfärger? Har massa bra ideer men alla passar inte på mig. Ingen som vill ha rosa/lila hår liksom? Eller orange? eller vad som helst? Jag kommer nog på nåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar