lördag 2 februari 2013

Att göra

- fortsätta cleaneatinggrejen
- stretcha ut kroppen så jag blir av med den där stela höften och awkward kroppskontrollen jag har
- ha kul.

Jag är i en period där insidan ändras väldigt mycket, och min kropp stämmer inte överens med hur jag tänker mig att min kropp ser ut och uppför sig. Dessutom har ju stelheten medfört ryggproblem etc, så lika bra att ta tag i det nu när jag ändå inte har EN häst att rida. Vi smittar ju stelhet och skevhet mellan varandra, jag och hästen. Så ja, främst höftböjaren på höger sida är mitt problem nu, och i övrigt tränar jag de övningar som finns i en bok jag har om ryttarens sits. Även om jag inte rider så mkt nu kan jag ju hålla musklerna fräscha och igång liksom? Så blir det inte lika tungt när jag väl börjar seriöst igen, haha. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar