tisdag 12 februari 2013

min jävla hy

 update om porplåstren/gelatingeggan. Använde ju de varannan dag ett tag pga rengöra ordentligt, tänkte jag.  det var dumt. nu är min hud 100% obalanserad och vidrig. Är typ desperat, för INGET hjälper och den blir ba värre och värre fastän jag gör sånt den alltid brukar bli bättre av. Så nu tar jag och rotar fram produkter jag gömt i skåpen, typ neutrogena (gillar inte märket men nu kanske det hjälper??) lermasker och ah. gör enligt alla regler för hur man ska behandla huden som något icke-levande. kanske hjälper det den här gången? annars MÅSTE jag tvinga en läkare skriva ut ngt lite tyngre åt mig, såhär kan jag INTE ha det. I övrigt sitter jag och hårdpluggar nu, har både svenska och geografi att ta igen. Men det blir fint. Hittade camen i datorn igår. Det var kul. gillar att leka framför kameror.puss på er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar