torsdag 28 februari 2013

knyter ihop säcken

knyter ihop säcken för idag, alldelesför sent, men vad ska man göra när jag var HELT utslagen på ersättningsbussen, sov från jag satte mig tills vi rullade in i åtvidaberg, kom hem, åt lite, och somnade igen några timmar. kände mig så trött, utslagen och illamående, helt sanslöst. mamma kom och jag fick prata lite med henne, kändes bra eftersom det är så mkt som hänt senaste dagarna. usch. Är så tacksam över att jag har en så bra mamma som inte bara bryr sig om mig utan dessutom kommer med kloka andra infallsvinklar när jag mår dåligt över andras situation.

I alla fall. Nu är det jättesent. Är småtrött, men blev pigg av att borsta tänderna. Dygnsrytmen, det är dags att komma tillbaka nu. imorrn ärdet torsdag, har tvättid (äntligen) och ska städa lägenheten lite. Hoppas jag orkar upp och orkar igenom hela skoldagen, känner mig helt vissen, som om en superförkylning håller på att bryta ut eller nåt. Uh. Nä, lite sömn på detta så hörs vi imorrn finisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar