måndag 25 februari 2013

H&Ms nya modell - Nadja Bender

Nadja Bender är hms nya modell. Jag har riktigt svårt för bilderna i affärerna och nya tv-kampanjen, tycker inte alls att hon ser ut som en modell utan bara liksom rakt igenom vanlig, snudd på tråkig typ. Googlade och hittade massor sjukt vackra bilder på henne (och hon är en supermodell, så klart hon kan modella liksom) men jag fattar inte varför hms kampanj känns så off och awkward, men de kanske är ute efter den känslan lite. Jaja. Det var denna morgons funderingar.

Vaknade vid fem med typ en brännande känsla i magen och kände mig fruktansvärt illamående. Ogött. Försökt äta massa saker som är snälla mot magen men fick det inte att gå över. Suck. Är inte sugen på vinterkräksjuka så hoppas det bara är en irriterad mage eller nåt. (jobbigt när värktabletter antingen är effektiva ELLER snälla mot magen liksom) så försöker roa mig nu med att irritera mig på att jag inte förstår hms reklam, och skriva färdigt en analys. Uuuuuhuhu. Kul att ha dig här, måndag. Verkligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar