onsdag 6 februari 2013

Nyduschad

Nyduschad och helt mosig i huvudet av allt plugg jag klarat av idag! Måste boka en tvättid också, hottade ingen ren pysmas så kör... Kläder som kanske inte var menade att ses. Lärde mig idag att det där att man blir sugen på onyttigheter på kvällen bara är bullshit, att det är hjärnan som säger att den är trött. Så vet man att man ätit klart för dagen ska man gå och lägga sig, kanske efter en frukt eller nåt om man känner sig HUNGRIG, när man blir kvällssötsugen. Bra att veta att man inte har dålig karaktär utan att det är helt naturligt! Jag personligen tycker det är lättare att sova om hjärnan känns trött, äter jag mkt på lvällen somnar jag ALDRIG före två på natten. Så jag försöker sluta äta runt 20 på kvällen för att bli trött och somna så jag orkar upp till 05.30... Nu ska jag försöka dra hit katten och gosa med henne tills jag somnar. Imorrn är det torsdag. För min del innebär det full skoldag, sen hem, städa, plugga. Helgen närmar sig med stormsteg (haha, ordvalet, är jag 70 år eller) !!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar