måndag 25 februari 2013

musikaliska killar

vet inte vaddet är, men så fort en kille sjunger eller spelar gitarr blir den typ 438 ggr snyggare. varför? kan väl inte ha nån biologisk grund direkt? har svårt att relatera till det rent logiskt, att gitarrspel skulle vara ngt positivt på grottmänniskotiden. I alla fall, tänker på detta då jag lyssnar på Ed Sheeran nu, och han är väl inte direkt en kille man skulle tänka OMG SNYGG om, men han blir liksom snygg av att han sjunger så sinnessjukt mysigt. Ja. Detta görjag istället för att plugga färdigt, lyssnar på Ed Sheeran. Ansvarsfullt. Måste kanske stänga av musiken nuoch plåga mig själv med plugg tills top model börjar
ÅH TOP MODEL

bra belöning när jag är klar, om jag kan slita mig ifrån mysmusiken. Heh. Kan man köpa självdisciplin på burk?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar