tisdag 6 november 2012

Sätta mål

Jag jobbar bäst om jag har ett mål att jobba mot. Gör ni också det? Tex med min häst, lättare att jobba med honom om jag tänker "om x veckor ska vi göra y" och städa lägenheten är lättare om nån ska hit jämfört med att bara städa den för min egen skull. (vet att det här behöver ändras på, men seriöst, vem orkar lägga kläder i tvättkorgen eller INTE sprida ut grejer över hela golvet?! ;) ) och nu har jag satt upp en 100-dagarschallenge. Fyller år om sådär 100 dagar nämligen, och då vill jag kunna uppnå en grej. Tänker inte säga vad än, ifall jag inte klarar det, men det har med hälsa och friskvård att göra! Tog första lilla steget (hehe) idag, nästan ofrivilligt till viss del ;) uppdaterar er om detta om en månad ungefär, får se om jag nått mitt delmål då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar