tisdag 27 november 2012

Helt tom

Ligger i en liten kokong av mitt täcke, balkongdörren öppen. Skönt att få frisk luft fastän man inte orkar röra sig. Katten gillar det också, springer ut och in. Eller haha, sitter och tittar ut. Hon gillar inte snö, regn, blåst och kyla när man KAN vara inne och gosa i smutstvätt. Knasiga katt. Nu klättrade hon upp på mig för att värma tassarna, gulle.

Hataratt vara sjuk. Är helt tom och tung i huvudet, försökt sova hela dagen. Ätit och druckit lite men har verkligen ingen aptit. Det suger att bo själv när man är sjuk, är ju så mysigt med en mamma som kommer och passar på en och så. Igår köpte jag en ny n64-konsol. Hoppas på att få hem den denhär veckan, har verkligen sjuk marioabstinens. Nåt kanske inte så många vet om mig, att jag är helt tokig i nintendo 64 och mariospel till det. Mamma tycker väl att jag är lite för gammal för att obsessa över barnspel, men hellre det än droger typ. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar