söndag 25 november 2012

Hahaha

En del grejer måste jag lära mig ta på telefon istället för chat. Är DÖD om screenshots läcker ut alltså haha. Är inget elakt, bara girltalk liksom. Men ändååååå. Är helt hyper nu fastän jag egentligen vill sova, känner mig som arapapapapiafågeln på julafton typ överallt och ingenstans och 0 fokus. Ordbajsar. Skoj. Såg en film och fick för mig att snubbarna som
Förföljde mig i fredags kommer mörda mig så tvingade mamma och komma och hämtade, var otäckt pga en stod i trapphuset och verkade vänta på mig den morgonen. Säkert bara hjärnspöken men ämdåååååå, kan inte låta bli att go crazy med paranojan.

Nä men om jag skulle ta och stänga ner butiken för idag och inte besvära er mer? Mm bra ide vi kör på det. Gonatt fina läsare, hoppas ni röjt loss ikväll med klackarna i taket och slipsen runt huvudet PUSSPUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar