fredag 9 november 2012

Och det jobbigaste nu är att jag inte vet vilka skor jag ska ta

Gled igenom den här fredagen helt okej, trots 80 min försening på tåget och allmänt trött. Just nu är mitt egentligen enda problem att jag inte vet vad jag ska ha för skor ikväll. Är sugen på mina superklackar, men... Är inte så sugen på att gå på kullerstenstorgen i linköping med dem. Sist jag gjorde det blev en vi var med misshandlad. Inte bästa minnet liksom. Men jag kan ju inte ha uggs, haha? Nä. Kommer nog på nåt så småningom.

Idag lyckades jag pricka in ett prov i eng c mot camebridgecertifikat, som då blev oförberett för mig. Hade 30 min på mig att förbereda mig. Men det gick bra, skrev om reklam i bloggar/tv. Nu har jag en fet väska med mig hem, fyll av matte och tyska. Och kattmat och medel för att städa bort kattkiss. Yay. Glamorösa livet som kattägare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar