fredag 9 november 2012

Workout bitch

Har börjat jobba på konditionen! Blev helt slut av att gå mellan lägenheten och mammas hus, det är sådär 1500 m så jag kände att nåt behövde göras, helt enkelt. Började ut och powerwalka, har börjat flera gånger faktiskt men lagt av nån vecka senare för att jag är lat, haha. Men nu har jag på nåt vänster hittat motivation, och hållit igång ett ganska bra tag, för att vara jag. Senast gick jag ca 5 km, på lite drygt 40 min och kände nästan att jag gått för lite när jag kom hem? Och det känns ju så skönt i kroppen, kände det imorse när jag satte mig på tåget att damn, vad jag känner mig STARK. Fantastiskt. Ikväll blir ingen pw/löprunda, på sin höjd lite fuldans. Man behöver en dag att bara ha det bra på varje vecka, för att orka med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar