fredag 23 november 2012

Roliga sökord

Många av er googlar er hit. Har sagt det förut och säger det igen. Jag älskar er. Finns inget som muntrar upp som att försöka lista ut varför ni googlade det och tyckte min blogg kanske kunde ge er svaren. Så here it goes.

Är hon otrogen?
Ligger hon med andra? Isf ja
Är ni inte tillsammans? Isf nej
Är du ett kontrollerande as? Sluta med det

Klamydia
Mm klamydia kan man få om man har oskyddat sex. Bra tecken på om din partner är otrogen är om du efter två års monogamt förhållande får klamydia trots att båda var testade och friska i början av relationen

Blondinbellas sexbilder
Denhär gillar jag. Syftar till nakenbilderna som togs i samband med omslaget till hennes size- me tidning. Fast jag är fel person att försöka få dem av. Har inte några.

Ung o dum emily broman
Jepp, effektivt sätt att hitta min blogg

Slemiga invandrare
Lol. Gör om, gör rätt.

Slemmiga invandrare
Välkommen att läsa om mina hemska upplevelser i linköping förra året

Hästhuvudnebulosan
Fin rymdgrej. Rekommenderas i naturkunskap a när man jobbar med rymden

Bara bröst
Tyvärr, bloggar om annat också

Sexbilder
Ska montera upp dolda kameror i min lägenhet och sända live i bloggen på helgkvällar när jag har hemsläp från krogen. Ni kommer bli helt till er när ni ser min nakna fettvalkiga dallermage. Och jag kommer bli rik. Mohaha. Just wait for it

Dumma bortförklaringar
Det som kännetecknar dem är att de är onödiga, dumma och används av fega människor. Varsågoda.

Emily broman sexig
Haha. Verkligen.

Emily broman tråkig
Bu fucking hu

Emily broman naken
Kan ni inte skicka choklad istället? Kanske skickar en nakenbild som tackkort om ni är riktigt snälla

Hur blir man smart
Det är inget man blir. Det är rn gåva. Typ som trollkarlar och mugglare. Hur mycket en mugglare än vill vara magisk så är den inte det.

Hur blir man snygg
Man härmar mig. Hähä.

Tuttrevolution
Låt alla ha sina bröst som dom vill. Med eller utan bh, silikon, hängiga, fasta. Avsexualisera barnmatsbehållarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar