torsdag 15 november 2012

Traumadröm

Drömde så sjukt traumatiskt inatt. Tror det beror på en wierd psykologisk thriller eller nåt vi såg på psykologini tisdags morse. Den handlade om ett psykologiskt hemligt experiment, där fölk började slå ihjäl varandra och experimentet inte avbröts förrän alla var halvdöda.

Deömde iaf att david hellenius var en zombie som gick emot mig och skrämde mig ur huset medan han skrek massa wierd hot, sen kommer han ut helt normal i blond peruk och fortsätter introducera filmen haha. Nästa scen är en annan, mörkhyad kille (precis som the bad guy i filmen) som är zombie också, och typ hela min klass är på en flotte en bit ut från stranden och jag hade tagit min mprmors pistol hon förvarar i skafferiet (wtf? Brevid oboyen liksom) och skjuter zombien typ 20 ggr i huvuder för det är ju så man dödar zombies i resident evil liksom. MEN den dör i te utan fortsätter simma mit oss och alla får panik och simmar ivög och försöker fortsätta skjuta den. Sen inne på land springer han runt och jagar oss och vi gömmer oss bakom gymnastikmattor (som indiansmyg typ) och så håller det på ett tag, tills våra skott tar slut och vi gömmer oss i en inglasad toalett, zombien kommer efter och hotar att skjuta oss för att "ni verkar tillhöra någon". Öh. Så håller det på tills alla är out of ammo, och då kommer min mellanstadielärare in och avslöjar experimentet. Tydligen är zombiekillen en som ska börja i vår klass och allt var bara ett skämt..? För att se hur mkt det krävdes för att få oss att ge upp. På väg ini klassrummet skjuter han mig försiktigt i armen för att ge igen alla kulor jag placerat i hans panna... Sen får jag se hans senaste resa via runkeeper och den gick genom leksand typ? Alltså... Drömmar. Så jävla knäppa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar