söndag 25 november 2012

I cant give you anything if you dont give me all you've got

Shit. Ända sen jag kom hem och tappade upp ett bad har det snurrat tankar i huvudet i 180 km/h. Bara spinner och spinner och spinner liksom. Jag har blivit så himla reserverad av mig känslomässigt. Liksom, jag kan inte släppa in folk om dom inte visar 100% att de är äkta. Antagligen råkat ut för för många ytliga människor som inte vill mig väl. Lite synd. Är många människor som verkar nice men som jag aldrig ger chansen för att dom verkar för inställda på annat. Värst är det med killar, haha. Har du mig på g så har du MIG på g. Inte fem andra samtidigt. I cant give you ANYTHING if you dont give me all youve got. Varför ska jag lägga min tid och känslor på nån som uppenbarligen lika gärna lägger sin tid och fokus på nån annan liksom? Focus, please. Jag är ute efter ett MONOGAMT förhållande och om killen inte ens lyckas vara monogam medan han försöker få mig på kroken...? Då är vi uppenbarligen inte rätt för varann ändå liksom.

Jag kan inte släppa en person riktigt nära om den inte bevisar att den är på riktigt och går att lita på till 100%.minsta lilla så drar jag öronen åt mig och det är tack och hej. För jag har bättre för mig än att vänta på att nån ska leka av sig. Jag vill ha the real deal där BÅDA är No1 för varandra. Alltid. Annars kan det va, asså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar