torsdag 22 november 2012

Huuuuuur orkar du?

Tåget går om en timme. Är framme i skolan typ när andra personer går upp på morgonen. Haha. Dessutom lär jag antagligen inte få ta det vanliga tåget hem, eftersom min lärare inte gillade det förra veckan fastän jasg pratat om det med henne flera gånger. Hm. Kanske uttrycker mig otydligt? ;) iaf. Får jag inte ta tåget som går 15.30-ish går nästa 18... Jomensåatte. Får MASSA dötid och det känns så
ONÖDIGT när man har 100 tusen saker att göra... Å andra sidan, det är mitt "val" yada yada men vafan liksom. Spenderar man elva timmar hemifrån i vanliga fall kanske man inte så gärna gör det till tretton och en halv bara ör att liksom.

Morgongnäll! Men idag känner jag såhär, spvit dåligt och måste ta en snabbdusch, så hoppas jag hinner med tåget. Glömde jag säga att nästa tåg härifrån, om man missar det första, går härifrån kvart i tio? Och är framme elva? Så man missar verkligen mycket. Hade gärna önskat att tågen gick tätare, typ varje timme morgon och eftermiddag. Ni som pendlar linköping-åtvidaberg har ju iaf minst en avgång varje halvtimme i rusningstid, så det blir ju aldrig den här sjuka väntan liksom. Gillar inte att vara bitter, men idag känner jag PRECIS så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar