torsdag 22 november 2012

Träningsvärken from hell

Är rätt otränad men har börjat ta tag i det nu. Och hsr hittills bara pw-at och ibland lagt in några långsamma joggintervaller på ca 1 min/st. Igår tänkte jag pressa mig och joggade 5 min utan paus (seriöst, hur klarade jag mig när jag joggade i 20 min utan stopp i början av tvåan????) och nu ikväll är mina ben HELT OTROLIGT stela. Kan knappt gå, skulle gå och handla och haha. Ringde mamma och bad om skjuts. Skrattade åt hur löjlig jag måste se ut men tog mig till affären för egen maskin. Väl där så stirrade folk på mig, wonder why? ;) nä men passade på att köpa massa tunga saker när jag ändå hade bil. Hur eller som. Hittade min flaska med arnika och shit, det lindrar verkligen! Bra tips för er stackare som råkar överträna lika hårt som jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar