onsdag 7 november 2012

Ocm followup!

Har använt ocm, oil cleansing method, ett tag nu. Måste säga att det funkar väldigt bra, första tiden hade jag fel oljeblandning, för mkt ricin så jag blev jättetorr och fick finnar och flagnade. Nu har jag typ en femkrona rapsolja och nån droppe ricinolja bara. Masserar in, mest på näsan och hakan, låter det vara en liten stund innan jag börjar torka av det med en tvättlapp. Riktigt varm, lägg på, torka försiktigt av, några gånger. Sen nån droppe kokosolja efter för att inte bli torr. Bästa är ju att man håller huden mjuk och smidig hela tiden, och torkar aldrig ut den. Lite lchf fast för ansiktet om ni förstår hur jag menar. Och dessutom mycket billigare än konventionell bra hudvård. Tycker alla ska testa dethär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar