måndag 31 oktober 2011

when I was a kid I used to... no wait, I still do that.

Gud vad skönt det är med lov! Idag är energidrycken min bästa vän men jag börjar fundera på att ta en tupplur såhär mitt på dagen, pensionärsvarning! Nu ska jag spendera resten av dagen med att leka med smink, plocka ihop kläder som ska tvättas och så småningom dra mig ut mot stallet. Leker just nu med lösfransarna som fan vägrade fästa igår. Irriterande. Nu satte dom sig skitbra på första försöket. Haha, sämst. I övrigt hittade jag en låt på spottan som påminde mig om att mitt nintendo varit trasigt ett tag och jag borde köpa ett nytt, nu på en gång. Inte så många vet det men jag <3 nintendo 64 till döden.

Så ett smart tips tills jag fyller år om 3 månader: Köp nintendogrejer. En tröja från phoenixtshirt eller nintendostuffs från coolstuff. Då blir jag glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar