fredag 28 oktober 2011

high on life

 SHA bloggen. Dagen har bjudit på många skratt, lite damp och adhd. Historian spenderades i psykologidelen av biblioteket och varför är den så satans intressant när jag inte har psykologi än? Lånade med mig en tuff bok hem, handplockad av lovisa och jag tänkte bjuda på en del sköna citat ur den framöver. Ptja vad finns det mer att säga? Massa randoms har pratat med mig idag, både irl och på andra ställen. Vad säger man?  jag är öppen för allt som kan bjuda på ett leende!

Jag har fixat mig inför kvällen hela dagen, började i duschen imorse, sprejade ner håret med värmeskydd och det har inte torkat än. Naglarna är målade (råkade smeta ner min tröja också, klumpig.se?), jag håller på att packa mig i ordning och snart ska jag iväg på halloweenfest. Måste dock ta ut pengar först, jag betalar ju cash på tåget och jag är rätt low on cash för tillfället! Hade egetnligen pengar uttagna men spenderade dom i secondhandbutik efter skolan, köpte skor till ikväll. Ändrade mig ju rätt sent till vad jag skulle klä ut mig till, men nu har jag got the most of it together!
MEN när jag kom hem hade jag detta trevliga rosa paket på köksbordet. Som julafton varje dag. Fullt av lösfransar, älskar dem! Packar ner ett par till kvällen, hoppar på ett tåg strax efter 19 och sen hämtar världens finaste Julia upp mig. Lite fix hos henne och sen drarviuuut. Fatta vilken lyx för oss att träffas 2 ggr samma vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar